Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: cleaner (cleaner_at_kki.net.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 19:49:31 MET

Posluchaj pierdolcu. Skad ty do kurwy nedzy mozesz wiedziec, ze na moich
plytach sa trzaski ?!!!!!!! Przecierz takiemu pojebcowi jak ty nikt by nie
sprzedal plyty (po referencje Grzegorza Szyszly odsylam do niejakiego
Corncholio - rowniez sprzedaje plyty MP3 i tez moze powiedziec co nieco na
temat tego szysz-lame).
Od kilku miesiecy sledze przynajmniej kilka news'ow i musze stwierdzic, ze
ty jestes naprawde ciezkim przypadkiem. Przeciez ty nigdy jeszcze nie
napisales niczego konstruktywnego. Jedyne co masz do powiedzenia do jakies
brednie o zlodziejach, trzaskach i innych gownach wzietych z twojego
gownianego mozgu.
Nie no ja juz lepiej skoncze ten post, bo musialbym tak klnac przez
nastepnych kilka stron.
Dodam jeszcze, ze jest to pierwsza i ostatnia odpowiedz na twoje pojebane i
wyssane z palca uwagi.
Reszte listowiczow z gory przepraszam za tresc tego posta, ale gosciu mnie
naprwde zdrzaznil.

<6aii4h$255$4_at_helios.man.lublin.pl>...