Re: DIAMOND MONSTER 3D 2 -------CENA

Autor: Tomasz Niepokój (niepokoj_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 15:12:29 MET

Arkadiusz Dabrowski wrote:

> nowe

> (poprzedni
> powinienes

> kupna

i tu sie z toba zgodze, ale warto zauwazyc jaka cene ma monster a jakie
korzysci z niego plyna, osobisie posiadam p266 mmx 128 RAM i 10 GB dysku
i na razie to nie zmieniam ,ale monstera musowo i jesli Mega Monster
(czyli monster x2) bedzie w rozsadnej cenie (powiedzmy do 15mln) to
sobie go zalatwie:)

ale rzeczywiscie zmiana wszystkiego nie jest konieczna, co do monstera
to polecam go kupic i tak, to jeszcze miesiac, (i zastrzec sobie
mozliwosc wymiany, niektore sklepy ida na to)

pozdrowka

JokeR