Re: Duzy plik!!

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 10:33:01 MET

At 08:16 98-01-27 +0100, you wrote:
>PLASTER (Waksamit_at_worldnet.att.net) wrote:
>: Nie wiem czy to na ta grupe, ale mam problem
>: Mam plik ok 7MB i chce go zapisac na dyskietke lub pare dyskiete. Czy jest
>: to mozliwe??????

1 jest na sieci taki stary program o nazwie split.exe
   - dzieli na kawalki o oreslonej dlugosci, albo na
   zadana liczbe rownych kawalkow itp.
2 DosNavigator ma podobno funkcje dzielenia na kawalki.
3 Jest polski program "split" ale dzieli tylko na kawalki
   1.2MB lub 1.44MB

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna ==============