Re: Duzy plik!!

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 14:00:10 MET

> Nie wiem czy to na ta grupe, ale mam problem
> Mam plik ok 7MB i chce go zapisac na dyskietke lub pare dyskiete. Czy
jest
> to mozliwe??????
Tak. Musisz jedynie podzielic go programem na na mniejsze, po czym w
miejscu docelowym polaczyc.
Programem moze byc dowolny program pakujacy , np ARJ , RAR , ZIP , albo
program napisany specjalnie do tego celu.Po dalsze szczegoly zapraszam
na priv.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?