Re: Jaki modem ?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 27 Jan 1998 - 09:52:06 MET

On 1998-01-26 lpiwowar_at_elektron.elka.pw.edu.pl said:
>watpliwosci. Czy jest sens kupowac jakis szybszy modem (33,6) jesli
>bede korzystal tylko z 202122 i to glownie do poczty i czasami
>telnet sporadycznie WWW. (mam dostep do Interka na uczelni). W

Czy masz moze w planach kupienie drugiego
modemu w najblizszym czasie? :-)))
Prawda jest iz czesto ze wzgledu na waskie
gardla w sieci nie bedziesz w stanie wykorzystac
predkosci maksymalnej modemu ale jesli chcesz kupic
jeden modem to kup V.34+ z mozliwoscia upgrade do
56k. Starsze modemy mialy maksymalna szybkosc portu
57600 nowsze maja 115200 a poniewaz wiekszosc danych
dobrze sie kompresuje prawie zawsze waskie gardlo
znajduje sie gdzies w sieci i nie jest nim Twoje
lacze modemowe z router'em dostepowym. Jak nie masz
pieniedzy wez Zoltrix'a, jak troche lepiej z kasa
wez ZOOM'a, ACTIVE, czy jakis inny ze "srodka"
bo na CODEX'a 3265 Cie nie namawiam ... :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive