Re: CTX i falowanie

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 13:27:00 MET

Michał R. Hoffmann <misiek_at_knm.org.pl> wrote:

: dźwiękowej. Tzn, jak w tytule: falowanie ekranu... Nie wiem, jak to opisać,
: idzie sobie taka drobniutka fala prosta w odstępie ok. pół cm. jedna za
: drugą... Nie jest to BARDZO widoczne, ale jest... To trochę denerwujące.

Owe CTX'y (a przynajmniej egzemplarze, które mamy w firmie) są bardzo
wrażliwe na zewnetrzne pola/zakłócenia. Gdy używam komórki siedząc przed
maszyną, obraz na ekranie przypomina obraz na ekranie obiektu "Junost
cośtam"; poprzednio eksploatowany Philips 17A w ogóle nie zauważał
czegoś takiego, jak (używana lub nie) komórka.

--
	Leszek.