Re: Piszczenie monitora

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 16:44:11 MET

>To jest 15 625 Hz, a moze 16 525??? Nie pamietam.
>Typowe piszczenie telewizyjne. Oczywiscie nie daj sobie w sklepie
>wmowic, ze to taka nieudokumentowana funkcja monitora. Monitor ma
>wyswietlac, a nie piszczec!
Zgadza się - typowe piszczenie telewizyjne ma 15625Hz. Jest jednak
pewna różnica - monitor komputera ma odchylanie poziome o
częstotliwości 31250Hz i więcej. Więc to na pewno nie będzie "typowe
piszczenie telewizyjne".
Podsumowując: nie ważne co piszczy; ważne, że nie powinno. Argumentem
może być to, że taki pisk po kilku godzinach pracy uniemożliwia
dalszą.

pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski