Re: Struktura kart telefonicznych?

Autor: Pawel Komos (cmos_at_gryf.com.pl)
Data: Sun 25 Jan 1998 - 00:35:43 MET

On Sat, 24 Jan 1998 10:43:55 +0100, "Waldemar Godel"
<WaldekGo_at_2si.com.pl> wrote:

>Pawel Komos napisał(a) w wiadomości: <34c93071.521611_at_news.icm.edu.pl>...

>PUDLO
>Prosze samemu nie grzebac, tylko spytac szkolonego NA TA MASZYNE
>serwisanta. 5316 i 5317 maja tzw. toner jednoskladnikowy czyli TONER
>I NOSNIK (developer) SA WYMIESZANE RAZEM PRZEZ PRODUCENTA

Pisalem juz, ze grzebalem wiele lat temu. Pytalem serwisanta
szkolonego na rozne maszyny. Wymienil kilka typow, z tonerem i
developerem osobno, kilka z mieszanym przez producenta i m. in. te
dwie z tonerem jednoskladnikowym.

Pozdrowienia
Pawel Komos
cmos_at_gryf.com.pl