Re: Struktura kart telefonicznych?

Autor: Waldemar Godel (WaldekGo_at_2si.com.pl)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 10:43:55 MET

Pawel Komos napisał(a) w wiadomości: <34c93071.521611_at_news.icm.edu.pl>...
>Wiem doskonale, skad wziela sie nazwa "kserokopiarka", co wiecej
>pracuje w firmie, ktora m. in. jest tego producenta dealerem. Poniewaz
>sam grzebalem w kopiarkach dawno temu, gdy zdobycie serwisowki bylo
>nieprawdopodobnym osiagnieciem, skonsultowalem sie w sprawie tonerow z
>serwisem. Dzieki temu odpowiadam na pytanie a. Odpowiedz brzmi "Rank
>Xerox". Na przyklad aktualnie produkowane modele RX5316 i RX5317. W
>zwiazku z tym punkt b. spelniony jest automatycznie.
>
>Pozdrowienia
>Pawel Komos
> [...]

PUDLO
Prosze samemu nie grzebac, tylko spytac szkolonego NA TA MASZYNE
serwisanta. 5316 i 5317 maja tzw. toner jednoskladnikowy czyli TONER
I NOSNIK (developer) SA WYMIESZANE RAZEM PRZEZ PRODUCENTA

--
Pozdrowienia
WaldekGo_at_2si.com.pl