Siedem dni z KKI

Autor: jokey (jokey_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 17:59:39 MET

Witam wszystkich !

 Jak pewnie wielu z Was posiadam konto poczty elektronicznej na
darmowym serwerze. Zakladajac je wiedzialem na co sie decyduje (bounus
w postaci reklam, uzasadnione, badz nie kasowanie konta itp.) Moj
wybor padl na serwer KKI http://www.kki.net.pl Skusil mnie szczegolnie
szybki transefer zwiazany z obsluga poczty elektronicznej. Przez
krotki czas serwer ten sprawdzal sie bez zarzutu, gdy nagle zginely
moje strony domowe, choc ich zawartosc wpelni zgodna byla z
regulaminem panujacym na tym serwerze. Gdy zapytalem "Dlaczego ?"
odpowiedziano mi, ze musialem pewnie nie odbierac poczty dluzej niz 30
dni. Nonsen, jako maniak Internetu potrafie odbierac ja kilka razy
dziennie, a opcje "pozostaw kopie wiadomosci na serwerze" mam
wylaczona. Coz, kierujac sie filozofia stoicka, dalem sobie spokuj i
umiescilem moje strony jeszcze raz na serwerze KKI - sa tam dotychczas
(tzn. przed chwila jeszcze byly ;) Niestety nie byl to ostatni problem
z w/w serwerem. Rowne 7 dni temu moja skrzyna pocztowa zglupiala,
tzn.nie przyjmuje zadnych wiadomosci, a zawsze gdy probuje odebrac
poczte, to znajduje tam wiadomosc pozbawiona tematu, adresu nadawcy i
tersci. Problem natychmiast zglosielm pod adres administratora
serwera, gdyz dotyczyl on tylko mojej skrzynki (skrzynki znajomych
chodza _jeszcze_bez zarzutu) Nie otrzymalem _zadnej_ odpowiedzi, mimo
iz przez te dlugie 7 dni wysylalem codziennie prosbe o naprawe mojej
skrzynki pod adresy

kontakt_at_kki.net.pl
marek_at_kki.net.pl

Moja skrzynka ciagle nie dziala :(

Dlaczego to pisze ? Otoz chce ostrzec wszystkich, ktorzy mieli zamiar
zdecydowac sie na zalozenie sobie konta na tym serwerze. Wbrew temu co
pisze KKI na swoich stronach, ich serwer nie jest niezawodny. A ich
podejscie to klienta jest jego jawnym lekcewazeniem. Piszac klienta
nie popelniam bledu, gdyz z tego co sie orientuje, KKI otrzymuje
pieniadze za reklame, ktorej cena zalezy m.in. od ilosci odbiorcow do
ktorych ona trafi, czyli uzytkownikow darmowych kont. Jesli wiec nie
lubisz spotykac sie z totalna ignorancja, wybierz inny darmowy sewer.

Przepraszam, ze list ten jest taki dlugi

Pozdrawiam serdecznie

                Krzysztof Pilat

Adres kontaktowy: jokey_at_polbox.com

P.S. Nie odpowiem zbyt szybko na ewentualne komentarze umieszczone na
tej liscie, gdyz chwilowo brak mi czasu. Jesli chcesz sie ze mna
skontaktowac, pisz na e-mail.
 Milego dnia/nocy zycze

          jokey

e-mail: jokey_at_polbox.com