Odp: Tseng ET 6000

Autor: Krzysztof Romański (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 13:57:37 MET

Jeśli już mowa o tej karcie, to może też ja troszkę. Posiadam Tsenga
ET 6000 firmy View Top, mój ojciec STB Lightspeed 128.
Pracujemy cały czas na kompach, używama Excela, Worda i AutoCada. Nie
zauważyliśmy żadnych przeskakujących stron w Wordzie, żadnego
znikającego kursora - a podkreślam pracujemy bardzo dużo. Na jednym
kompie jest Win 95 OSR2, na drugim Win NT 4.0 WS.
Acha, obie karty obsługują monitory 17 calowe, więc pracują w rozdz.
1024x768, przy czym STB pracuje na 100 Hz (Samsung GLSi), a View top
na 75 Hz (CTX 17 XA)
Pozdrawiam serdecznie

--
Krzysztof Romanski