Re: First aid need!!!

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 17:25:11 MET

At 21:59 98-01-22 +0100, you wrote:

>Jak to sie mowi, nadzieja jest matka glupich,

  jakas aluzja ?

>natomiast grupy dyskusyjne sluza wlasnie do zadawania pytan
>i odpowiadania na nie ...

  Tak ale zadawania takich pytan, na ktore w podreczniku
  nie ma odpowiedzi, albo to co napisane w instrukcji
  i to co jest w praktyce kloca sie ze soba.
  Myslisz, ze to ja wymyslilem skrot RTFM

BTW czy jest juz oficjalne tlumaczenie RTFM na polski :)

> czyz nie mam racji ???

  z twojego punktu widzenia masz

--
Romek