Re: Szykosc audio z CD-ROM'ow

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 17:11:09 MET

Marmot <marmot_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bd25c8$43927300$LocalHost_at_default>...
> Wiem ze nastepujace CD-ROM'y czytaja audio z plyt z szybkoscia:
>
> Samsung 24x SCR-2430 MS101 - 10x
> Wearnes CDD-2420 24x - 6x
> Panasonic CR-585 24x - 4x
> Wearnes CDD-820 8x - 2x
> Toshiba XM6102B 24x - 1x
>
> Mam pecha i mam tego ostatniego CD-ROM'a :-((( chce sobie wymienic na
> Samsunga bo ten zdaje sie czyta najszybciej, czy jest moze jeszcze naped
> ktory czyta szybciej od Samsunga ? Czy Samsungi mozna kupic na
Grzybowskiej
> ? po ile chodza ?
> A moze ktos ma juz CD-ROM'a 32x i jakies doswiadczenia zwiazane z
> szybkoscia zrzutu audio z plyt muzycznych CD ?
> --
> Mp3,Programy,Czesci,Psx 0602-676183

na www.mp3.mtl.pl jest spis napędów i ich osiągnięcia w ściąganiu ścieżek
audio. a co do ściągania to wydaje mi się, że lepszy jest ten napęd, króry
ściąga z prędkością x2, ale dobrze (bez żadnych trzasków) niż ten, który
ściąga z X10 i nie daje się potem tego słuchać.
kumpel ma jakiegoś mitsuma, który ściąga mu z X12 i wychodzi taka kasza, że
lepiej byłoby jak by mu wcale nie ściągał.

--
pozdrowionka i dawaj też na pirva
email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl