Re: Tseng ET 6000

Autor: Piotr Siepak (siepak_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 09:21:58 MET

Kamil O?miański napisał(a) w wiadomości: ...
>Czesc.
>Widzialem ostatnio karte oparta na ET6k za 220 zl brt(2MB). Poradzcie,
>czy kupno jej duzo poprawi wydajnosc systemu - czyli czy warto ja
>kupic?. Jesli nie, to co innego w mniej wiecej tej granicy cenowej?
>Slyszalem tez o problemach pojawiajacych sie w Wordzie. Jak z tym na
>prawde jest?
    Zależy jakiego Worda używasz, karta ta sprawia duze problemy w przypadku
uruchomienia Worda 97, włącznie z zawieszeniem komputera. Co prawda na
stronie Tsenga są już od dłuższego czasu poprawione sterowniki do ET6000
,ale z rożnymi kartami opartymi o tą kość róznie bywa.
    Myślę ,że w twoim przypadku najrozsądniej by było zamiast kupowąc nową
kartę graficzna zwiększyć pamięć RAM do 32 MB, powinno to znacznie poprawić
wydajność systemu.
Piotr Siepak
siepak_at_friko.onet.pl