Re: DVD - czy juz pora?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 13:00:34 MET

Piotr Sut napisal (-a) :

> na
>
> Podobno nie czytają CD-R, także jak chcesz korzystać z piratów, to nici.

Jak sobie kupisz w Optimusie naped DVD Pioneera to nie bedziesz mogl czytac
ani CD-R ani CD-RW. Oni wkladaja do swoich PCetow napedy pierwszej generacji
a te maja pewne slabosci (sa wolne i nie czytaja nagrywalnych CD i DVD).
Proponuje rozgladac sie za napedami 2 generacji (ja mam Hitachi GD-2000 -
REWELKA).

Piotrek