Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Thom (thom_at_infonet.wroc.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 21:50:49 MET

On 21 Jan 1998 23:21:25 +0100, kmarkow_at_polbox.com (Krzysztof
Markowski) wrote:

>Znam przyczyny przy ktorych 95 hula a NT nie ma ochoty nawet wystartowac
>.. :-)

Oooo moze sie podzielisz doswiadczeniami. Mam nadzieje, ze nie chodzi
to o zapotrzebowania sprzetowe.

>Nie ograniczal bym ewolucji calej ludzkosci do wspanialych obrotow
>finansowych firmy M$.Co dy myszowatej ... sadze, ze od klawiszy
>nadgarstki sie bardziej zuzywaja.

Oczywiscie, ale ewolucja to nadrobi i nastepne pokolenia beda mialy je
lepiej rozwiniete. AFAIK na tym polega ewolucja.

>Co do mozgu ... to nalezy go uzywac nie tylko podczas pracy z
>komputerem. Po co Ci samochod. Czyz nie zdrowiej by bylo chodzic do
>pracy piechota (najlepiej klusem).

Chodzenie piechota to tylko dla zdrowia ;-) A mowimy tu o WIN95 i M$,
a nie jezdzie samochodem.

>Co do nerwicy ... ktos tu dobrze zauwazyl ze kolor niebieski uspokaja
>:-)

A slyszales cos takiego "co za duzo to niezdrowo" ?

>W tym ustepie sie akurat calkowicie zgadzam ... za takie oryginaly mozna
>by niezle swieta urzadzic :-)

Ba swieta ;-) Taka impreza by byla ....

| Tomasz "Thom" Matuszewski ; thom_at_infonet.wroc.pl ; IRC: |thom| |
| ICQ UIN: 2864945 ; WWW Pager: http://wwp.mirabilis.com/2864945 |
| PGP Key at public servers ; SMS: +48602215044_at_text.plusgsm.pl |
| tel. +48(32)6156-243 , +48(32)7151680 / mobile +48(602)215-044 |