Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Mirosław PTAK (kolczan_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 12:05:29 MET

Czołem!

Pawel Tadejko wrote:

> pozostaje jeszcze inna sprawa taktowanie PCI i innych urzadzen
> zewnetrznych
>
> rozumiem oczywiscie, ze osoby, ktore kupia sobie taki K6 i ustawia
> taktowanie plyty na 100MHz (nie mowiac o wyzszych) maja w zapasie
> ze dwa tuziny miedzy innymi kart graficznych (jak sie zaczna palic)

[bzdurna uwaga na temat wyższoci jednego dysku nad innym wycięta]

Skoro Ty nie przeoczyłeś tego tak ważnego faktu to wydaje mi się,
że fachowcy z AMD również tego nie przeoczą :)
Sądzę, że albo bios umożliwi programowe ustawianie dzielnika dla szyny
PCI tak jak to kiedyś było dla ISA, albo na sztywno przy 100MHz
będzie się włączał dzielnik 3 i będziemy znowu mieć 33MHz na PCI.
Najważniejsza jest jednak częstotliwość taktowania pamięci i tutaj
mamy największe zyski przy 100MHz.
Do poczytania -

--
mailto:kolczan_at_hektor.umcs.lublin.pl