Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 09:43:34 MET

>Facet tam opisuje eksperymentalną płytę na Socket 7 działającą
>na 100MHz. Intel (Classic i MMX) w ogóle nie wystartował przy

pozostaje jeszcze inna sprawa taktowanie PCI i innych urzadzen
zewnetrznych

rozumiem oczywiscie, ze osoby, ktore kupia sobie taki K6 i ustawia
taktowanie plyty na 100MHz (nie mowiac o wyzszych) maja w zapasie
ze dwa tuziny miedzy innymi kart graficznych (jak sie zaczna palic)

A co tam jak oszczedzac to oszczedzac

Mam plyte ASUS TX97-E i jak ustawie 83MHz to na dysku Seagate Medalist
juz nie startuje a na dysku WD Caviar UltraDMA startuje

Tak wiec nie sadze aby jakies inne dyski wytrzymaly 100 MHz nie mowiac
o wyzszych czestotliwosciach

Chyba, ze powstanie jakis nowy standard lepszy od UDMA, ale to
chyba niepredko

I tak jest z wiekszoscia urzadzen

pTad