Re: Padniety HDD

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 03:56:45 MET


"Ben" <rsamek_at_fox.ds14.agh.edu.pl> wrote:

>czesc
>czy ktos wie jak skorzystac z fabrycznej gwarancji seagate i wymienic
>padnietego seagate 2,1GB. Gdzie w Polsce to by sie dalo zalatwic. stracil
>juz gwarancje sklepowa - niestety

Nalezy:

1. Udac sie na www.seagate.com i znalezc numer telefony do Customer
Service. O ile pamietam to podaja numer 800 ktory chyba z Polski nie
dziala oraz numer "normalny" ktory dziala.

2. Nalezy zadzwonic co wymaga nieco czasu, Sredni czas oczekiwania
jest rzedu 15 min - pol godziny.

3. Przez telefon zapytaja o numer seryjny dysku, wiec nalezy go (dysk
+ numer) miec pod reka.

4. Sprawdza czy na dany egzemplarz jest jeszcze gwarancja. Jak nie, to
dysk mozna wyrzycic do smieci. Jak tak, to zapytaja o nazwisko, adres
itp. oraz dadza "return number" zwany MRI. Ten numer trzeba starannie
zapisac, i umiescic na pudelku w ktorym sie bedzie wysylalo dysk, oraz
na kartce wewnatrz pudelka.

5. Wyslac dysk na wskazany w trakcie rozmowy adres. Nie zycza sobie
zeby wysylac dysk poczta, musi byc UPS, DHL, lub Federal Express.
Koszty wysylki ponosi reklamujacy.

Tak to dziala za oceanem. Nie wykluczone ze jest jakies miejsce w
Europie gdzie moga zrobic to samo. Jeszcze raz zalecam
www.seagate.com. Koszty telefonow + przesylki z Polski moga byc dosyc
duze. Na dodatek nalezy umiec dosyc biegle porozumiec sie przez
telefon po angielsku (a wlasciwie amerykansku)

A.L.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:57:09 MET DST