Re: przegrywanie CD Audio

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 06:20:55 MET

Jerzy Goca napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
Correction)

>Korzystam z WinOnCD 3.5OEM i nic takiego nie stwierdzilem. Moze juz
>poprawili. Napisz dokladniej co Ci nie wychodzilo...
>Jak do tej pory probowalem tez Easy CD Creatora DeLuxe, ale gryzl mi sie z
>Packet CD z Cequadratu. Gdy go odinstalowalem - wszystko dziala jak
>trzeba...

Przecież dokładnie napisałem, że obcina po jednej ramce z początku
i z końca każdego tracku, że robi "kaszankę" z polskich znaków itd.
Sprawdź czy kopia nie jest krótsza od oryginału. Mogę jeszcze dodać,
że starsza z testowanych przeze mnie wersji "prostowała" wszystkie
pauzy do standardowych 2 sekund.
Swoją drogą skoro piszesz "niczego takiego nie stwierdziłem" to
chyba wiesz czego nie stwierdziłeś :-)a ten 3.5 może i jest już poprawiony,
ale ja się zraziłem i używać raczej nie będę. Moooże po gruntownych testach.

Sylwek Orlik