Re: Problemy ze skanerem

Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 11:04:10 MET

MarekD. napisał(a) w wiadomości: <6a368u$gc5$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Pare dni temu kupilem ten sam model skanera i mam podobny problem. Karta
>SCSI (tez AVA 1505AE) instaluje sie bez problemow, ale skaner zostaje
>umiejetnosci instalatorskie.

Swego czasu instalowałem te skanery. Windows wykrywa je jako urzadzenie
plug&pray. Niestety sterowniki do skanera sa instalowane dopiero w trakcie
instalacji oprogramowania. Nalezy wiec po wykryciu
skanera usunac go recznie z menadzera urzaden i rozpoczac instalacje
oprogramowania, bez ponownego wlaczenia Win'95.
W moim przypadku pomagalo. Postaram sie jeszcze skontaktowac z kumplem,
ktory tez mial jakies problemy z AGFA 301, moze On cos podpowie.

WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
 - (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com