Re: Problemy ze skanerem

Autor: MarekD. (markdd_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 22:47:37 MET

Pare dni temu kupilem ten sam model skanera i mam podobny problem. Karta
SCSI (tez AVA 1505AE) instaluje sie bez problemow, ale skaner zostaje
wykryty jako inne urzadzenie bez sterownika, o bardzo znieksztalconym
napisie Agfa skaner (nie mam takich znaczkow jakie tam sa wyswietlane) i
oczywiscie zoltym wykrzyknikiem. Dalej nic z tym nie daje sie zrobic.
Podczas instalacji "nowe urzadzenie" skaner instaluje sie bardzo ladnie, ale
w innym miejscu tzn nie pod karta SCSI i oczywiscie nie jest wykrywany przez
zaden program do skanowania.
Powoli zaczynam watpic, tylko jeszcze nie wiem w co - PC, Agfa, czy moje
umiejetnosci instalatorskie.
Marek