Intel DK440LX.

Autor: Michal Aleksander Suda (msuda_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 18:53:00 MET

Czesc !

 Mam pytanie - moze ktos z czytajacych te liste mial jakies
doswiadczenia z plyta DK440LX Intela. Nie moge znalezc odpowiedniej
obudowy (a wlasciwie zasilacza) z ktorym by ta plyta chodzila. Jest ona
w standardzie ATX, i wymaga od zasilacza 250 W mocy oraz 720mA na +5VSB
(czyli w stand-by). Jak na razie probowalem dwie obudowy ATX'owe, i z
zadna z nich plyta nie chciala ruszyc. Jesli kots zna obudowe +
zasilacz, z ktora plyta ta wspolpracuje, prosze o podanie mi typu i ew.
adresu firmy, gdzie mozna by to kupic.

Pozdrawiam !

Michal Suda

= Vy 73! de Michal SQ5GRR =