Skaner SCSI nie chce dzialac :(

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 13:29:38 MET

Witam.
Mam problem z nowym skanerem Agfa StudioStar.

Opis warunkow:
Plyta ASUS PL297-S z Adaptec 7880 na pokladzie. Podlaczony dysk
Seagate Wide SCSI jako urz. 0, podpiety do plyty kablem DSUB 68 pin.
Nie terminatorowany :)) ??? - ale dziala.
Do drugiego wyjscia(kanalu) SCSI (wstazka 50 pin) podpiety JAZZ drive
- dziala i pokazuje sie jako urz. 4. Za nim jest terminator.
Kontroler na plycie jest podobno urz. 7 i jest (fabrycznie)
terminatorowany.

Opis problemu:
Podpialem skaner Agfy (mozna ustawic nr. urz. - ja zostawilem
domyslnie 2) pod zewnetrznego sledzia DSUB 68. Skaner ma wyjscie
Centronics SCSI i taki RS-25 pin (czyli w sumie dwa). Do tego jest
jeszcze terminator, wygladajacy jak przejsciowka
(Centronics-Centronics). Niezaleznie czy podlacze Agfe jako urz. 1,2
lub 5 (na tych probowalem) przez terminator, czy bez niego - efekt
jest taki sam. Kontroler nie wykrywa zadnych urzadzen - i timeoutuje.

Jak odlacze skaner - wszystko dziala.

Czy ktos ma pojecie, gdzie moze tkwic problem?

Pozdrawiam, Rafal.