Re: Jaka kolejnosc na IDE ???

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 23:52:58 MET

Konrad Kaminski ( HADEK ) napisał(a) w wiadomości:
<6a03vf$4ml$3_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam dwa dyski
>1-y BOOT MASTER działający na PIO 4
>2-i działający na PIO 3 master/slave
>no i CD-ROM tyle ze UDMA i nie wiem jak to
>ustawić co by jedno drugiego nie zwalniało ?????
>Jak dotąd miałem tak:
>IDE1 =1 BOOT MASTER PIO4
> -2 czysty
>IDE2 = dysk PIO 3 slawe
> - CD-ROM UDMA master
>ale przy takim ustawieniu to CD dziwnie reaguje
>jak gdyby zwalnia.
>Co zrobić ???
>A czy jak CD-ROM jest szybszy przynajmniej
> [...]
własnym systemie mam 2 HDD, Zip'a, CD-roma 32x i nagrywarkę (ale oba są co
prawda SCSI) poza tym zamontowałem jeszcze kieszeń na trzeciego twardziela i
szczeże mówiąc to najważniejszy jest główny dysk, ten z którego startujesz,
nawet jeśli byś miał na pierwszym kontrolerze dwa dyski PIO4 to i tak one
zwolnią.
Najlepszą konfiguracją jest podłączenie tak jak masz.

Adam Szewczak
horses_at_friko.onet.pl