Re: Znowu Zoltrix

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 19:47:28 MET

To jest chyba jakas wada chipsetu
Ja mialem jaja z modemem Winmax-Origo 33.600 (pytalem kiedys na liscie)
Rowniez na Rockwell'u i ogolnie bardzo podobny do Zoltrixa
Zawieszal mi linie przy rozlaczaniu (kompletna cisza na lini) i nic nie
pomagalo
Musial zadzwonic do mnie ktos z zewnatrz
Probowalem wszystkiego ale problem rozwiazal sie dopiero wraz z wymiana
modemu
Teraz chodzi jak burza

Kumpel tydzien temu kupil Zoltrixa i tez mu sie sypie (sygnal zajetosci po
rozlaczeniu
az do wylaczenia kompa)

Ciekawe,ze w kazdym przypadku jaja sa tylko z niektorymi egzemplarzami
Moze problemy z jedna linia produkcyjna Rockwella
Jak to inaczej wyjasnic?

Bojar