Odp: Znowu Zoltrix

Autor: Dariusz Zmokly (ak8735_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 15:12:40 MET

> Mam dziwne przypuszczenia, że znowu
> padł mi modem (chipset Rockwell). Wcześniej też
> mi padł zoltrix, ale troche inaczej.
>
> A więc zalogowałem się w interku i po 2-3 minutach
> słyszę b. wysoki pisk i połączenie się przerywa.
> W normalnych warunkach zwaliłbym to na TPSA,
> ale przy ponownej próbie połączenia był brak sygnału.
> Dopiero włączenie i wyłączenie PCta pomagło.
> Ale na drugi dzień jak tylko włączyłem kompa wszystko
> jest OK. Może problem tkwi w tym, że jak komp chodził
> cały dzień to się trochę zagrzał i modemowi trochę odbiło.
> Dzięki za wszelkie sugestie.

W wersji pesymistycznej moze to byc to samo co mi sie przytrafilo. Milalem
Zoltrixa na Rockwellu 336i. Czasami modem "zawieszal sie". Tzn. nie
akteptowal zadnych polecen. Wylaczanie i wlaczanie komputera nie pomagalo.
Takie zawieszenie trwalo kilka do kilkunastu godzin. I potem wszystko bylo
ok. Problem zaczal sie gdzies tak po miesiacu uzywania modemu i narastal.
Poczatkowo zawieszal sie raz na dwa tygodnie, potem coraz czesciej.
Wreszcie wymienilem modem na Zoltrixa na Sierze i jak na razie jest ok.

Jedyna roznica polega na tym, ze ten na Rockwellu laczyl sie prawie zawsze
na 33600, a ten na Sierze laczy sie prawie zawsze na 31200. Nie musi to byc
jednak wina modemu.

pozdrawiam
Dariusz Zmokly
ak8735_at_kki.net.pl