Reinstalacja pyt

Autor: Jarek Rachwal (jrachwal_at_mp.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 13:21:06 MET

Czesc komputerowcy !
Od roku mam komputer i jak to bywa na poczatku zaladowalem twardy
mnostwem g.Nie wszystko odinstalowywalem recznie.Mam taki bajzel ze
polowa rzeczy nie dziala.Teraz wiem ze korzysta sie z paru programow a
reszta to smieci.Moje pytania do was:(jak masz mi doradzic RTFM to sobie
w ogole daruj)
1Jak reinstalowac caly system ? Jak sie do tego zabrac?
2 Czy po sformatowaniu twardego dysku wymazuje sie takze DOS ?
3 Jakie powinny byc moje kolejne kroki?
Bede wdzieczny za info -wiem ,ze wielu poczatkujacych ma takie problemy.