Re: Jak to jest z podkrecaniem MMX'a ?

Autor: Piotr Morawski (pim_at_orfe.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 11:56:15 MET

On 16 Jan 1998 14:28:08 GMT, "Adi" <gemian_at_friko.onet.pl> wrote:

>Jak to jest, mam Intel MMX 166 i nie moge zmienic mu mnoznika na wiecej niz
>na 2,5. Z prostej kalkulacji wynika iż, przy wewnetrznym zegarze 66 Mhz
>zostaje mi tylko fabryczna predkosc. Ale w tym momencie to moglem sobie
>kupic K6 i byloby taniej!
>Moge owszem ustawic sobie zegar na 75 albo 83 Mhz i wtedy mam odpowiednio
>188 i 208 Mhz, lecz w tym momencie system chyba jest zawodny. Pisze chyba,
>bo gdy sprawdzalem te ustawienia to mialem wirusa (wtedy jeszcze o tym nie
>wiedzialem) i system czesto sie wykladal. Nie wiem tez jak to jest, z tymi
> [...]
[....]
Tez kupilem w sobote na grzybie P166MMX, plyta Abit TX bezzworkowa,
SDRAM 10ns, karta na Tseng-u ET 6000..
Tez P166 mial blokade mnoznika. Dalo sie go na szczescie ustawic na
83Mhz * 2,5. Nie wiesza sie, ba razie testowalem ta konfiguracje 6
godz. i jest OK.
To, czy pojdzie na 83 to chyba tylko zalezy od sprzetu. Wazne jest tez
jakie masz pamieci - moze wstaw jakis WS do EDO?

Piotr