Jak to jest z podkrecaniem MMX'a ?

Autor: Adi (gemian_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 15:28:08 MET

Jak to jest, mam Intel MMX 166 i nie moge zmienic mu mnoznika na wiecej niz
na 2,5. Z prostej kalkulacji wynika iż, przy wewnetrznym zegarze 66 Mhz
zostaje mi tylko fabryczna predkosc. Ale w tym momencie to moglem sobie
kupic K6 i byloby taniej!
Moge owszem ustawic sobie zegar na 75 albo 83 Mhz i wtedy mam odpowiednio
188 i 208 Mhz, lecz w tym momencie system chyba jest zawodny. Pisze chyba,
bo gdy sprawdzalem te ustawienia to mialem wirusa (wtedy jeszcze o tym nie
wiedzialem) i system czesto sie wykladal. Nie wiem tez jak to jest, z tymi
wyzszymi czestotliwosciami (75, 83): na co maja zly wplyw, czemu nie
wszystko chce dobrze pracowac, jak ewentualnie poustawiac, zeby system
pracowal stabilnie. Przeciez w plytach dla PII mozna ustawic zegar do 100
Mhz?

pozdrowka
Adam