Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Jerzy Czerbniak (czermich_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 16:18:34 MET

Gwidon S. Naskrent wrote:

> [...]
 Najlepszy system (wg. mnie) to taki, który konkretny uzytkownik może
opanować w kilka dni i posługiwać się nim bez pomocy "guru" systemu.
Tylko to mu daje niezależność i możliwości dalszych wyborów i zmian.
Na razie to jest łatwiejsze dla Win. Niektórzy startują od Linuxa, też
dobrze. Po jakimś czasie i tak do różnych zadań wybiera się różne
systemy i pojęcie lepszy gorszy zanika.
A podobno najlepiej wybrać taki system jaki ma kolega.
J.Cz.