Rebus z pamiecia

Autor: Beer (beer_at_do.poznan.tpsa.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 21:30:26 MET

Cze All ...

            Mam taki oto problem ... po rozbudowaniu pamieci do 64MB
(4x16MB EDO),
pojawily sie problemy z winda95 i systemem wogole.Wczesniej majac 32MB
wszystko bylo oke,teraz co jakis czas rozne programy pod w95 wykonuja
"nielegalna operacje"
i wszystko idzie do pieca (moze trzeba GW95 przeinstalowac ?).Testujac
pamiec programem "NDIAGS" (pakiet NU2.0 for W95) dzialajacym tylko pod
dosem,bez ladowania emm386 wszystkie testy pamieci przechodza prawidlowo
(wykonalem ich chyba setke:) lecz po zaladowaniu emm'a test "wyklada
sie" w roznych miejscach
testowanej pamieci.Teraz dwa pytania:
    -czy takie zachowanie to normalka dla windy i dla programu
testujacego ?
    - czy ma ktos moze jakis naprawde pewny program do testowania
pamieci ?

B e e r
PS.
Mam plyte SOYO 5TF5(na HX'ie) i najnowszy bios ktory udalo mi sie
sciagnac z site
SOYO ...