Łatwe, lekkie i przyjemne administrowanie jeszcze raz

Autor: .grzegorz. (geo_at_kki.net.pl.usun-to)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 21:10:39 MET

Chciałbym jeszcze dodać, że ten Suplement do NetWare
zawiera także przechwytywanie stacji - jak LanAssist,
polskie litery, blokadę klawiatury i jeszcze parę takich
bajerów. A zajmuje tylko parę KB w UMB.
Nietypowe jak na polski program jest to, że żadko się sypie.
Ciekawa sprawa - gdy już ktoś zacznie używać tego
suplementu to potem po zmianie firmy kupuje sobie go
w nowej. Sam dokładnie tak robiłem :) . Po zainstalowaniu i
skonfigurowaniu prawie zapomniałem, że w księgowości ktoś
pracuje... ;))

Jeszcze raz podaję stronę:
http://www.adrem.com.pl/products.htm

Grzegorz