Re: Nadtaktowanie

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 12:17:57 MET

>To dziwne, moje i moich znajomych doswiadczenie wskazuje na cos
>dokladnie przeciwnego. Intel (o ile nie jest fabrycznie zabezpieczony)
>daje sie spokojnie pdkrecac do 20-30% powyzej wartosci nominalnej. Co
>do magistrali to jej predkosc ma wplyw glownie na peryferia. Jesli
>procek chodzi z predkoscia nominalna to jak moze sie zniszczyc, mimo
>podkrecenia magistrali???
>
>- Jacek Marcin Robak -
>MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl

Panowie Intele są wytrzymałe jak ruskie czołgi mam kolegów w trzech sklepach
komputerowych i oni nie znają takiego przypadku że spalił się procesor
Intela to o czymś świadczy.
Miałem P75 chodził i chodzi do tej pory na 2x75=110
Miałem P120 chodził i chodzi na 2x83=166
Mam MMX166 chodzi na 2,5x83=210 , 3x75=225 i w dosie na 3,5x75=266 i proc
się wogóle nie grzeje jest letni i ma zwykły cooler
### P o z d r o w i e n i a ###
               Leon H.
     leohay_at_pr.onet.pl
        ICQ 3453702