Re: ripper MP3

Autor: dl00gi (dl00gi_at_netcontrol.cybermind.com.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 12:37:19 MET

On Thu, 15 Jan 1998 Tomasz.=?iso-8859-1?Q?Ho=B3dowa=F1ski?=@polonez.man.lodz.pl wrote:

> Oto glowny bol wszystkich posiadaczy Mitsumi... Jak masz CD z tej firmy to
> ZAPOMNIJ o sciaganiu sciezek audio na dysk. ZADEN, powtarzam ZADEN naped
> Mitsumi NIE OBSLUGUJE TEGO!!!! No i patomu zaden ripper nie podziala: Nie
> ma wsparcia ze strony sprzetu... i dupa. Jedyna rada to kupic nowego CD
> (Podobno Teace sa b.dobre), albo zdobyc gdzies wyprobowana dwojke wylacznie
> do tego celu. Wedlug moich informacji w tej chwili nie istnieje i nigdy nie
> powstanie dzialajacy CD-ripper dla Mitsumi. Sorry... ale ja tez mam Mitsa.

> [...]
A to ciekawe, bo ja mam tez Mitsumi FX-400 i moge pod dowolnym programem
dzwiekowym po G95 (uzywam Goldwave 3) zgrywac jak leci wszystko z CD Audio
do pliku wav. No chyba, ze myle pojecia i nie o to chodzi
 _| | | | |___|_| University of Gdansk - Faculty of Economics
| . | | | | | | . | | << IRC #gdansk - dl00gi >>
|___|_|___|___|__ |_| dl00gi_at_netcontrol.cybermind.com.pl
________________|_|__ dl00gi_at_panda.bg.univ.gda.pl