Re: ripper MP3

Autor: Waclaw Panek (Waclaw_Panek_at_WriteMe.com)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 08:55:43 MET

On 15 Jan 1998 00:42:20 +0100, Tomasz.Hołdowański_at_polonez.man.lodz.pl
wrote:

>Oto glowny bol wszystkich posiadaczy Mitsumi... Jak masz CD z tej firmy to
>ZAPOMNIJ o sciaganiu sciezek audio na dysk. ZADEN, powtarzam ZADEN naped
>Mitsumi NIE OBSLUGUJE TEGO!!!! No i patomu zaden ripper nie podziala: Nie
Ogólnie masz rację, ale sam empirycznie stwierdziłem że nie jest to w
100% prawda ....
>ma wsparcia ze strony sprzetu... i dupa. Jedyna rada to kupic nowego CD
>(Podobno Teace sa b.dobre), albo zdobyc gdzies wyprobowana dwojke wylacznie
>do tego celu. Wedlug moich informacji w tej chwili nie istnieje i nigdy nie
>powstanie dzialajacy CD-ripper dla Mitsumi. Sorry... ale ja tez mam Mitsa.
Jakiego? Z Mitsumi ATAPI FX240S działa nowy Audiograbber 1.01.
>Z lezka w oku pozdrawia
Nie poddawaj się tak łatwo!

mailto:Waclaw_Panek_at_WriteMe.com
ICQ Pager: http://wwp.mirabilis.com/1853157