Re: Problem z Helios VooDoo Graphics

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 00:14:54 MET

On Wed, 14 Jan 1998 14:24:29 +0100, Pawel Lesniorowski
<cyberius_at_box43.gnet.pl> wrote:

>ha ha - mylisz sie...
>
>mam wlasnie wlasnie jednego Heliosa u siebie na pokladzie, zreszta
>rownolegle z 2 innymi kartami graficznymi - Britek Viewtop ET6100
>(oczywiscie) i AVer TV-Phone.
>Helios chodzi umnie w tej chwili podkrecony na 60.
>jesli jestes taki skrupulatny to moze podac Ci numer seryjny karty?
>:-)
>
>i co Panie Madralo?
>
># Pawel Lesniorowski
># Fantomatyka
Niewiele tych kart przeszlo przez moje rece, wiec nie bede sie
wypowiadal autorytatywnie, powiem tak: hurtownik, od ktorego bierzemy
czesci do "skladaczkow" doliczyl sie juz _szesciu_ _roznych_ modeli
heliosa. Fakt stwierdzony i autentyczny - sam widzialem, jak ze
zmierzonym wlosem i strachem w oczach usilowal dowiedziec sie, czym
sie roznia (poza iloscia pamieci w dwoch przypadkach)... Polegl...
 :-)))
Pozdrawiam

--
Toczek; UIN:1007443