Re: Problem z Helios VooDoo Graphics

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 02:03:43 MET

On Wed, 14 Jan 1998 14:24:29 +0100, Pawel Lesniorowski
<cyberius_at_box43.gnet.pl> wrote:

>ha ha - mylisz sie...
>
>mam wlasnie wlasnie jednego Heliosa u siebie na pokladzie, zreszta
>rownolegle z 2 innymi kartami graficznymi - Britek Viewtop ET6100
>(oczywiscie) i AVer TV-Phone.
>Helios chodzi umnie w tej chwili podkrecony na 60.
>jesli jestes taki skrupulatny to moze podac Ci numer seryjny karty?
>:-)

Co ? Ja mam Monstera. Heliosa, a w zasadzie juz 2 tylko przynioslem do
potestowania. Obydwa przy 56mhz padaly. Szybko odnioslem.

>i co Panie Madralo?

Ano to, co powtarzam od tygodnia - Widac na polski rynek wlazly dwie
partie Heliosow. Te good i te bad. Co to _jednak_ znaczy ? To znaczy,
ze firma, ktora je produkuje /no wlasnie, co to za firma ? / wypuszcza
czesc dobrych i czesc zlych kart.
Ja z taka firma nie chce i nie bede miec nic wspolnego.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl