Re: Nadtaktowanie

Autor: Rafal Sroka (srokus_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 19:26:52 MET

> Właśnie dzisiaj rozmawiałem ze specjalistem na ten temat, bo chcę
> przetaktować swój 166MMX. Usłyszałem od niego, że prockami AMD,
> czy Cyrix można to robić bez żadnej obawy, jeżeli platina główna na
> to pozwala (zależy od chipa na niej postawionego). Natomiast z origi-
> nalnymi procesorami Intel trzeba być bardzo ostrożnym, bo w nich
> takt jest bardzo, i to bardzo, zbliżony do podanego. I raczej mnie nie

co to znaczy, ze takt jest zblizony do podanego? i dlaczego trzeba byc
ostroznym ?bo sie procesor spali ?
moj archaiczny P75 chodzi dobrze jako 90 lub 100
na 133 nie poszedl (reset co okolo minute)
a 120 testuje od tygodnia i chyba co kilka dni mi sie zawiesza ( ale moze
to wina Windows)

a AMD133 dal sie podkrecic tylko do 160

i PROSZE : nie uzywajcie polskich znakow, czytac sie nie da

Rafal Sroka