Re: CTX 17

Autor: Janusz Wawrzkiewicz (januszw_at_olo.sprint.com.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 19:01:44 MET

Czesc,
z dwóch typów wymienionych przez Ciebie ( IMO ) lepszy jest XA
gdzyż rzeczywista przekątna obrazu jest większa niż w wersji XE.
Była to jakby wersja "face lifting" modelu XE, roznił się również
moduł sterowania monitora. Dla wielu jest to w zasadzie bez różnicy,
ale wg. mnie ... lepiej mieć niż nie mieć ! Zwłaszcza jeśli różnica
... w cenie niewielka. Sam mam XA.
Nie wiem jak w XE, ale w XA ze względu na konstrukcję kineskopu
na ekranie widoczne są dwie poziome równoległe szare linie ( cień ).
Ten typ tak ma.
Pozdrawiam -
Janusz ( januszw_at_olo.sprint.com.pl )
ICQ 3433468