Re: Dwa CD ROMY

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 12:05:49 MET

Zbigniew Olearczyk wrote:

> On 14 Jan 98 at 9:30, Jacek Stachowicz pisal(a):

> Masz pewnosc??
> Wydaje mi sie, ze do sterownika w config.sys dodaje sie parametr /D:MSCDxxx
> i taki sam w autoexec.bat przy MSCDEX.EXE /D:MSCDxxx gdzie xxx w obu ma byc
> taka sama liczba i wywolanie tych programow np 1000 razy z xxx=000 do
> xxx=999 zainstaluje Ci ten sterownik dla 1000 CDromow.
> Lecz jak ty je fizycznie podlaczysz i do czego to juz Twoj bol glowy ;))

Ten parametr /D: może zawierać _CHYBA_ dowolny ciąg znaków i niekoniecznie o
długości 8. Powiem szczeże, że nie chce mi sie teraz sprawdzać. Dale to nieco
więcej kombinacji, ale nawet 1000 nie bardzo jest gdzie podpiąć.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)