Re: Dwa CD ROMY

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 09:51:30 MET

On 14 Jan 98 at 9:30, Jacek Stachowicz pisal(a):

> Nie wiem jak to bedzie wygladac pod win95 ale dos nie przyjmie ci tego z
> prostego powodu programik mscdex dwa cd-rom-y moze tylko obsluzyc w wypadku
> gdy sa to urzadzenia scsi w przeciwnym wypadku wykryje tylko pierwszy
> (sterownik cd-rom)cd rom zaladowany z config.sys.
>
> --
Masz pewnosc??
Wydaje mi sie, ze do sterownika w config.sys dodaje sie parametr /D:MSCDxxx
i taki sam w autoexec.bat przy MSCDEX.EXE /D:MSCDxxx gdzie xxx w obu ma byc
taka sama liczba i wywolanie tych programow np 1000 razy z xxx=000 do
xxx=999 zainstaluje Ci ten sterownik dla 1000 CDromow.
Lecz jak ty je fizycznie podlaczysz i do czego to juz Twoj bol glowy ;))

    Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--