Re: Twardziel 1,7 GB

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_SPAMSUCKSfriko2.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 19:19:28 MET

> Jakas krucjata czy co? ;).

No wlasnie... postanowilem wlaczyc sie do dyskusji i zajac stanowisko
mediatora. Sam wprawdzie mam Cawiarka 21600 i jestem z niego zupelnie
zadowolony (poza pojemnoscia, ale kto na to nie narzeka...); kupilem go ,
bo: a) wtedy akurat rozeszla sie fama o fatalnej partii Seagatow (tej
ukradzionej ze smietnika firmy...), b) moj kuzyn kupil taki sam i
widzialem jak to u niego chodzi. Ale to tak poza tematem. Co zas do
wyzszosci jednych dyskow nad drugimi czy trzecimi i czwartymi, to powiem,
ze pracuje jakis czas w serwisie i jedyne wnioski do jakich doszedlem, to
takie, ze:
   a) nikomu nie zalezy na wypuszczaniu bubla za bublem - producentom
dyskow takze.
   b) zaczynam sie przekonywac, ze to, czy dyski padaja zalezy czesto nie
tyle od producenta, co od sposobu traktowania ich przez posrednikow i
liczby tychze: no bo jak sobie taki dysk pojezdzi kilka razy w te i wewte
po naszych cudownych polskich drogach, jak komus pudelko z dyskami spadnie
z fotela przy hamowaniu czy po prostu zapomni sie i rzuci zamiast polozyc i
jak jeszcze cos takiego powtorzy sie kilka razy, to wybaczcie, ale nie ma
sie co dziwic takiemu a nie innemu procentowi "padow". Ja moje WuDziszcze
kupilem od goscia, ktory zaopatrywal sie blisko producenta a z dyskami
obchodzil sie jak z jajkiem. I nie mam z nim zadnych klopotow.
  c) Polska wciaz jest chlonnym rynkiem na wszelkiego rodzaju falszywki,
braki i odrzuty z kontroli jakosci. Twardziele nie sa tu wyjatkiem. Mysle,
ze jedyna w miare pewna metoda zabezpieczenia sie przed zakupem takiego
szrota jest poszukanie miejsca, gdzie daja na dyski 3-letnia gwarancje. To
na ogol znaczy, ze albo kupuja u autoryzowanych sprzedawcow firmy albo sami
nimi sa, ergo: parametry dyskow przez nich sprzedawanych sa zgodne z
zalozeniami producenta.

No i to by bylo na tyle,
pozdrawiam
Mordazy von BinHex