Re: Twardziel 1,7 GB

Autor: Tomasz Fidecki (fidecki_at_green.pap.com.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 18:35:44 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> Uzasadnij. Oczekuje CYFR, ktore jednoznacznie przekonalyby mnie do tego. W
> przeciwnym razie bede twierdzil, ze klamiesz, albo nie masz pojecia o tym
> o czym piszesz...
>
> karpio

Czytam dzisiaj juz z dwydziesty Twoj post na temat "slabosci" dyskow
Segate'a. Jakas krucjata czy co? ;).
Mnie w zasadzie nie robi roznicy Segate czy Caviar, ale ciekaw jestem co
sprawilo, iz twoja postawa jest az tak strasznie "anty-".

pzdr ;)

--
 _____ __
|_   _|__|Tomasz Fidecki, Progress(c) Analyst/Programmer, unix fan,
  |_||_|  IRC Fido__ on #plock #ram-pl