Re: dwie karty muzyczne?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 00:22:44 MET

jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl (Jan Rekorajski) writes:

> Ja słuchałem na AWE32, może 32 jest lepsze od 64 ? Dziwne, ale naprawdę,
> jak koleś puścił mi czołówkę gry Tie Fighter to myślałem że to nagranie CD :O

Czolowka gry moze tak, nie sprawdzalem takich rzeczy.
Ale posc sobie muzyke klasyczna, np. jakas symfonie czy koncert,
gdzie wiadomo, jak brzmia instrumenty w oryginale.

Zreszta - ja nie twierdze, ze MIDy z AWE64 nie maja jakosci CD - one
moze "technicznie" (w sensie ilosci bitow itp) sa poprawne, tylko ze
dzwiek nie jest zgodny z oryginalem.

--
Krzysztof Halasa