Re: Pytania dla specow od twardzieli.

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 10:33:14 MET

Maciej Wyczawski wrote:

> Witam

> Niektore kieszenie mialy (maja) plytke z "elektronika". Nie jestem w tym
> mocny ale wiem ze byl tam jeden tranzystor i zwarcie jego emitera i
> kolektora (ominiecie) przywracalo kieszen do zycia.

Kieszeń typu "Adax" (blaszana bez rączki) zawieszała mi komputer, jak była
podpięta do SEC IDE (dowolna płyta 486, sterownik EIDE Holtec). Mogło nawet
nie być w niej dysku. W pewnym momencie blokował się podczas we/wy z C:.
Teraz na HOT-433 (PCI) jest OK.
Nie wiem czy to koniecznie jest wina twojego dysku. Może to właśnie kieszeń
lub sterownik IDE. Testuj zmieniając kolejno elementy.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)