Re: niezgodność

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 08:48:44 MET

Witam

P_at_WEL napisał(a) w wiadomości: <69e1tq$9nd$1_at_newsfeed.onet.pl>...
>często bywa, że przyjdzie kumpel domnie i chce coś przegrać na dsykietki,
>ale po przyjsciu do siebie do domu z tymi dyskami to u niego pojawiaja si e
>komunikaty że albo dysk tawrdy jest już pełen a faktycznie ma wolne 500Mb
>albo, że dyskietka jest uszkodzona, lub jeśłi są to dane soakowane, źle
>spakowane pliki, ale gdy spowrotem przyniesie ja domnie to wszystko jest ok
>chodzi elegandzko. Co może być za przyczyna? To samo jest pod dosem i
win95.

Jeden z was ma rozregulowana stacje dyskietek. Sprobujcie nagrac na swoich
PC-tach dyskietki i postarac sie odtworzyc na innych kompach. Ten ktorego
dyskietka powoduje rowniez na innych bledy przegrywa i kupuje nowa stacje
3.5'.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_cyf-kr.edu.pl ==