Re: Dwa CD ROMY

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 08:05:59 MET

Ryszard Tegler napisał(a) w wiadomości: <69dsf4$g4t$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Czesc.
>Mam pytanko. Czy ktos moze praktykowal ponizsze ustawienia i jak to dziala?
>IDE 1 - primary master - HDD
> - secondary master - CD ROM - tylko odczyt
>IDE 2 - primary slave - HDD
> - secondary slave - CD ROM zapisywalny
>Ewentualnie prosze o sugestie.
>
>Pozdrowienia
>Rysiek

W mojej instrukcji CD-RW pisze żę w takim przypadku jak Twój układ powinien
wyglądać tak oba HDD na master ,CDRom slave primary a CD-Reckorder na
sekondary slave

### P o z d r o w i e n i a ###
               Leon H.
     leohay_at_pr.onet.pl