Re: Pytanie odnosnie sprzetu

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 23:57:25 MET

On Sun, 11 Jan 1998 18:09:46 +0100, Tomasz Kroliczek
<krolik_at_kki.net.pl> wrote:

>1) Czy warto kupowac INTELa 200MMX czy lepiej kupic 166MHz i go podkrecic,
>a jak tak do do ilu MHz bedzie on normalnie pracowal ?

Jesli Cie stac to kup ip200mmx.

>2) Jaka plyte do tego (mysle o A-Bitcie)

I dobrze :) Polecam takze Asusa.

>3) czy jak kupie do windozy95 jeszcze 32mb ram (czyli w sumie bede mial
>64mb ram) to mi to cos jescze da, wiec czy jest duza roznica w komforcie
>pracy pomiedzy 32 a 64mb ram (tak jak to jest przy 16 a 32).

Nie, tzn. nie odczujesz tak duzej roznicy w W95 jak przy przejsciu z
16 na 32mb. Za to 64mb to dla NT imho minimum. :(

>3) Jaka karte graficzna najlepiej kupic ? malo gram , a jak gram to tylko
> w Need for speed 2 lub rally championship.

I tu jest problem bo nie powiedziales dokladnie w ktore wersje
powyzszych gierek grasz.
Jest zwykly Need 4 Speed 2 i jest zwykle, dosowe Rally Championsip.
Wtedy starczy Ci Tseng ET6000.

ALE Jest rowniez Need 4 Speed II SE na 3Dfx'a i druga czesc Rally
Champ /International Rally Champ./, ktora takze dziala na
akceleratorze 3D. ;)
W tym wypadku kup ET6000 + Diamond Monster 3D, lub Canopus Pure 3d...

>Mysle ze ktos bedzie na tyle mily i odpowie mi na powyzsze pytania.
>Z gory dziekuje !!!

No problem. :)

--
Bartek