Pytanie odnosnie sprzetu

Autor: Tomasz Kroliczek (krolik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 18:09:46 MET

Witam serdecznie.

Mam takie male pyatnie, chce kupic nowy sprzet i nie wiem na co sie
zdecydowac.
1) Czy warto kupowac INTELa 200MMX czy lepiej kupic 166MHz i go podkrecic,
a jak tak do do ilu MHz bedzie on normalnie pracowal ?
2) Jaka plyte do tego (mysle o A-Bitcie)
3) czy jak kupie do windozy95 jeszcze 32mb ram (czyli w sumie bede mial
64mb ram) to mi to cos jescze da, wiec czy jest duza roznica w komforcie
pracy pomiedzy 32 a 64mb ram (tak jak to jest przy 16 a 32).
3) Jaka karte graficzna najlepiej kupic ? malo gram , a jak gram to tylko
   w Need for speed 2 lub rally championship.

Mysle ze ktos bedzie na tyle mily i odpowie mi na powyzsze pytania.
Z gory dziekuje !!!
*** Tomasz Kroliczek *** SMS - mailto:+48602751312_at_text.plusgsm.pl ***